Thursday, September 24, 2009

The Way I Feel...


Look at the picture of "I Am Presence",
is like the way I feel,
is me, the normal guy, looking through my human eyes...
listening through my human ears...
but just few distance apart, back from me...
is me, My presence...
Is like I'm looking above me, above myself,
I feel like the most part of my time, I stay behind the wall...
I feel Impersonality... but trying to fusioning myself into me...
The fusion occurs when I'm breathing consciously,
when I really take consciuos of me, then fusion occurs, and consciousness expands.
Embodyment...

Traducción:
Mira la foto de la "Presencia Yo Soy"
Es como yo me siento,
soy yo, la persona normal, mirando a través de mis ojos humanos...
escuchando a través de mis oidos humanos...
pero justo un espacio detras mio,
estoy yo, mi presencia...
Es como si yo mirara por encima de mi. de mi mismo,
Siento que la mayor parte del tiempo estoy detras del muro...
Siento Impersonalidad, pero trato de fusionarme conmigo mismo...
La fusion ocurre cuando respiro concientemente,
Cuanto yo realmente tomo conciencia de mi, la fusión ocurre, la consciencia se expande,
Entro dentro de mi...

1 comment: